Selasa, 18 Disember 2012

~ Hari ini adalah hari penterjemahan kepada segala usahaku selama seminggu. Biarpun minggu ini tiada kejayaan yang mengiringiku namun aku puas, kerana dapat menyaksikan yang diriku sedang berada dalam garisan yang betul. Mungkin belum cukup usahaku selama ini. Entah mengapa berat badanku di minggu ini tidak menurun seperti minggu yang sudah.~
~ Bermakna aku kena susun strategi yang baru mungkin lebih agresif, kedengarannya kejam tetapi... inilah realiti yang terpaksa kutanggung.~
-  minum air 3 botol
-  no more minyak
-  no more santan
-  gandakan senaman minggu ni selama 10 minit
-  sit up 10 kali
~ InsyaAllah... minggu depan lihat hasilnya. adakah aku berjaya harungi atau tidak. Ya Allah hanya padaMu aku bermohon dan berserah diri. Hadirlah... kejayaan aku menanti dengan penuh harapan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan